جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

۵ نظر:

  1. سلام حضور شمارو در بلاگر تبریک میگویم بلاخره یک روزی باید با بلاگفا خداحافظی میکردین.

    پاسخحذف
  2. سلام
    وبلاگ جدید شما را به شما تبریک عرض می کنم .. امیدوارم از این دریچه مصدر خدمتی باشید برای مردم خود و نوای نی از نیستان باشید

    پاسخحذف
  3. سلام وعرض احترام!
    تبریک عرض میکنم ! خونه ی جدیدتونو:دی
    پستتونم حرف نداره!عالیه!

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز
    خانه ی جدید مبارک....انشالله باقی عمر خانه ی قبلی ، بقای خانه جدید باشه...تقصیر من نیست خودش ادبی شد و الا من در وادی ادب نیستم...
    خلاصه این متن هم اگه دست خط خودت باشه که فکر میکنم هست....کلی حسن ها در خودش نهفته دارد...گذشته از متن زیبا، خط خوش شما زیباترش کرده....
    راستی خیلی ذوق کردم که هم لینک شدم و هم در اوج ایستادم...لطف شما زید هست وگرنه ما این همه نیستیم...

    خب ..موفق باشی...منتظر پستهای جدید و به روز شما هستیم...

    پاسخحذف
  5. سلام
    راستی شما وجود وجدان را قبول ندارین؟ تعجب کردم. آخه من از دریچه فکری خودم تا حالا فکر می کردم که وجود وجدان را همه قبول دارند و هیچ کس نیست که منکرش باشد . آخه ادم خیلی راحت می تونه حسش کنه

    پاسخحذف